Hull 1. 134 meter fra Rødt / Gult utslag. Beskyttet av bunkere venstre og høyre foran. Et greit par 3 hull. Hvite staker bakkant green.

Hull 1 og 2 utslag Sunndal Golfklubb

Hull 2.  175 meter fra gult utslag / 165 meter fra rødt utslag.  Bunker i framkant høyre, og hvite staker bakkant green, og hvis du havner der, la ballen ligge.

Etter hull 1 er fullført, la bagen ligge igjen ved stien 20 meter fra hull 1.

Hull 3. Banens korteste utslag med 110 meter fra gult utslag, og 100 meter fra rødt utslag. Et kort morsomt og utfordrende par 3 hull beskyttet av høye trær og en bunker som dekker foran og høyre side.

Hull 3,4,5 Sunndal Golfklubb

Hull 4. Gult utslag 256 meter, Rødt utslag 200 meter. Utfordrende par 4 hull med smal fairway, og hvite staker på høyre side. Hvis du er på venstre side av asfalten, har du fortsatt ballen i spill. Beskyttet av bunkers forkant høyre av greenen. Hvite staker i bakkant av green

Hull 4 og 6 Sunndal Golfklubb

Hull 5. Gult utslag 127 meter, og rødt utslag 107. Bunker til høyre foran på green. Treff av strømledning gir omslag uten straff.

Hull 6. Gult utslag 300 meter, rødt utslag 200 meter. Banens desidert vanskeligste hull. 135 meter over vann for å lande på tvers av utslagsretningen. Fairwayen heller sterkt til høyre hele veien.  2 markerte platåer på green.

Hull 6 Sunndal golfklubb